Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze

na przykład obsługa skrzynki pocztowej czy wsparcie w dziedzinie księgowości czy informatyki, to niektóre dodatkowe usługi w ramach takiego biura są dla wielu klientów naprawdę zaskakujące. Otóż, decydując się na skorzystanie z wi

Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze

Czy wirtualne biura to tylko obsługa biurowa online?

Chociaż najczęściej spotykanymi zleceniami, jakie wykonują osoby odpowiedzialne za prowadzenie wirtualnych biur, są na przykład obsługa skrzynki pocztowej czy wsparcie w dziedzinie księgowości czy informatyki, to niektóre dodatkowe usługi w ramach takiego biura są dla wielu klientów naprawdę zaskakujące. Otóż, decydując się na skorzystanie z wirtualnego biura możemy nie tylko zlecić obsługę przychodzących do nas wiadomości elektronicznych. Wiele firm zajmujących się prowadzeniem takiej działalności oferuje również skorzystanie z pomieszczeń biurowych w czasie określonym w umowie. Dzięki temu można na przykład zorganizować spotkania biznesowe lub narady w salach konferencyjnych tak, jak byśmy naprawdę posiadali rzeczywistą powierzchnię biurową.


Czy warto podpisać umowę z firmą zajmującą się obsługą wirtualnego biura?

Podpisywanie umów podczas zleceń takich, jak prowadzenie wirtualnych biur, jest bardzo dobrze widziane przez nowych klientów. Świadczy to nie tylko o profesjonalizmie firmy zajmującej się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej, ale także zwiększa bezpieczeństwo osób, które korzystają z takich usług. Umowa dotycząca prowadzenia wirtualnych biur zawiera najczęściej wszystkie wytyczne, co ma się zawierać w takiej usłudze. Dzięki temu możemy uniknąć wielu nieporozumień, które szczególnie na początku powstają pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą. Chociaż wiele osób stara się nie podpisywać umów ze względu na to, że siedziba firmy zajmującej się wirtualnymi biurami jest położona w bardzo odległym miejscu, to jednak istnieją obecnie możliwości podpisania takiego dokumentu przez Internet.


Fakt z Wiki - instrukcja kancelaryjna

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna